Mandag den 13. Juli.
Dagen startede kl. 5.35 hvor Sophie lige pludselig stod ved min side og klagede over at hun havde helt vildt undt i maven. Så hun fik min plads i sengen og jeg tog hendes seng. Så faldt der ro på igen. Kl. 7.00 stod jeg så op og lavede kaffe til Tina og mig.
I dag SKAL vi se om ikke vi kan finde et data kort til vores netværk. Og vi har allerede aftalt at vi skal ind til byen og spise i aften. Det bliver super hyggeligt. Men godt at vi har taget cyklerne med for så,tager vi dem indtil byen.
Nå det blev ikke lige den dag vi havde forventet. Den store pool med rutschebane og det hele er åbenbart lukket om mandagen, så der var kun det "lille" pool område klart. Så det blev til en hel del kolbøtter i vandet. Felix nåede op på 4 i træk uden at stoppe op for at få vejret, og Sophie kom op på 3 stk. Vejret var lidt overskyet, dog ganske uden at være koldt :) men vi blevet hurtigt enige om at det da så var i dag vi skulle til Venedig. Kl. 12.05 kørte vi ud af campingpladsen og kl. 13.45 holdt vi inde i P-huset på San Guilliano. Og vi fik købt billetter til færgen ind til selve venedig by. En tur som gik via Canal Grande. Vi fik gået store dele af byen rundt og vi fik købt lidt souvenirs med hjem. Men det blev ikke til noget datakort til netværket da vi ikke havde taget noget billed-id med og det var åbenbart en nødvendighed for at kune få lov til at købe sådan et kort, så. Det skal vi lige huske næste gang vi tager til byen. Kl. 18.30 sejlede vi tilbage til bilen og kørte hjemad mod campingpladsen. Vi tog lige et stop i et supermarked på vejen. Her fik børnene købt et waveboard hver. Det glæder de sig helt til at få testet på stranden i morgen. Aftensmaden betød af en færdiggrillet kylling med lidt brød og frugt til. Så det blev ikke helt den dag vi troede da vi stod op i morges men en rigtig hyggelig en af slagsen alligevel.